Mrtvá šelma/ recenze audioknihy

Nedávno jsem se dostala k recenzování audioknih. Mám moc ráda knihy, ale poslední dobou vážně nemám ani chvilku na to, abych si otevřela před spaním v klidu knížku. Jednak jsem večer většinou tak moc unavená a jednak nechci vzbudit Daníka. Takže audiokniha je naprosto ideální řešení. Kromě toho audioknihu si tím pádem beru úplně všude, klidně i na běhání nebo na procházku s kočárkem.

Audiotéka nabízí nepřeberné množství titulů, mezi kterými jsem se musela prokousat. Pokaždé když už to vypadalo, že mám definitivně vybráno mě uchvátil další titul. Nakonec a po opravdu dlouhé době jsem si vybrala knihu, kterou jsem nečetla, ale přes to k ní mám strašně blízko, protože znám autory. Jedná se o detektivní román Mrtvá šelma, kterou napsali Klára Smolíková a Jiří Walker Procházka a navíc se odehrává přímo v historickém centru Tábora, v mém rodném městě, které má své kouzlo a mám ho strašně moc ráda.

Mrtvá šelma je první detektivka ze série Souřadnice zločinu. Naprosto jsem se do celého příběhu ponořila a byla jsem do poslední chvíle napnutá jako struna. Hlavní postavy muzejní kurátorky Bereniky Weissové a bývalého policisty Roberta Štolby nás zavedou do starých uliček města Tábora, kde řeší záhadné zmizení profesora. Způsob jakým je kniha psaná je velmi zajímavý. Kapitoly se střídají ve vypravěči příběhu. Jednu vypráví Berenika jednu Robert. Nechci prozrazovat víc, protože celá kniha stojí za poslechnutí. Audiokniha je velmi příjemně namluvená Jitkou Ježkovou, Jiřím Klemem a Otakarem Brouskem ml.

Z Audiotéky můžete stahovat velmi snadno do počítače či do mobilu. Navíc mobilní aplikace je i pro iPhone.